Strona główna > Aktualności |
Informacja o wyniku otwartego naboru partnerów do przygotowania i realizacji projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie chełmińskim - II” oraz o stronach umowy partnerskiej09.06.2010
Informacja o wyniku otwartego naboru partnerów do przygotowania i realizacji projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie chełmińskim - II” oraz o stronach umowy partnerskiej
09.06.2010Informacja
o wyniku otwartego naboru partnerów do przygotowania i realizacji projektu
„Wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie chełmińskim - II” oraz o stronach umowy partnerskiej
o wyniku otwartego naboru partnerów do przygotowania i realizacji projektu
„Wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie chełmińskim - II” oraz o stronach umowy partnerskiej
W wyniku przeprowadzonego naboru wyłoniono w dniu 3 czerwca 2010 r. następujących partnerów (spoza sektora finansów publicznych) do projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie chełmińskim - II”:
- Katolickie Liceum i Gimnazjum Księży Pallotynów,
- Szkoły –Toruń. Artur Wojciechowski.
Stronami Umowy Współpracy na rzecz realizacji projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie chełmińskim - II” są więc:
1. Powiat Chełmiński – jako Lider Projektu
oraz Partnerzy:
2. Gmina Chełmno,
3. Gmina Miasto Chełmno,
4. Gmina Kijewo Królewskie,
5. Gmina Lisewo,
6. Gmina Papowo Biskupie,
7. Gmina Stolno,
8. Gmina Unisław,
9. Katolickie Liceum i Gimnazjum Księży Pallotynów,
10. Szkoły –Toruń. Artur Wojciechowski.
Zakres zadań Lidera Projektu obejmuje:
a) zlecenie przygotowania wniosku o dofinansowanie w imieniu wszystkich Partnerów, co stanowiło będzie koszt niekwalifikowalny,
b) złożenie wniosku o dofinansowanie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, w odpowiedzi na ogłoszony konkurs,
c) podpisanie umowy o dofinansowanie projektu,
d) wyznaczenie zespołu projektowego, w tym kierownika Projektu,
e) organizacje procesu konsultacji i uzgodnień dotyczących szczegółów Projektu,
f) podpisanie Umowy o dofinansowanie projektu,
g) zapewnienie udziału Partnerów w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań, na zasadach określonych w niniejszej Umowie,
h) dysponowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację projektu, zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy,
i) nadzór nad realizacją Projektu,
j) promocję Projektu,
k) obsługę finansową Projektu oraz utrzymanie wyodrębnionego rachunku bankowego, na którym realizowane będą wszelkie przepływy finansowe w ramach Projektu,
l) archiwizację dokumentów.
Zakres zadań Partnerów obejmuje:
a) wyznaczenie pracownika – koordynatora, który będzie odpowiedzialny za kluczowe decyzje organizacyjne, organizację form wsparcia, rekrutację beneficjentów ostatecznych Projektu, nadzór nad prawidłową realizacją Projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem i budżetem, monitoring i analizę wskaźników osiągnięcia rezultatów, sprawozdawczość merytoryczną Projektu w zakresie realizowanym przez poszczególnych Partnerów. Przygotowanie i przedłożenie w wyznaczonych terminach wszelkich niezbędnych do opracowania i złożenia wniosku o dofinansowanie dokumentów i danych,
b) przyjęcie regulaminów przyznawania wsparcia określających zasady udziału beneficjentów ostatecznych w Projekcie,
c) przygotowanie niezbędnej dokumentacji oraz przeprowadzenie na jej podstawie naboru wniosków, ich rozpatrzenie, wyłonienie beneficjentów ostatecznych,
d) udostępnienie całej dokumentacji związanej z realizacją Projektu upoważnionym organom kontrolnym,
e) zatrudnienie personelu Projektu (zawarcie odpowiednich umów cywilnoprawnych w celu realizacji zadań Projektu),
f) wydatkowanie przekazanych przez Lidera Projektu środków zgodnie z założeniami Projektu, ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości i ustawą prawo zamówień publicznych oraz rozliczenie się z rozdysponowania tych środków z Liderem, na podstawie umowy dwustronnej, która zostanie podpisana między Liderem Projektu a poszczególnymi Partnerami po otrzymaniu dofinansowania,
g) przygotowanie i przedkładanie dokumentów niezbędnych do realizacji i rozliczania Projektu,
h) udostępnienie sal dydaktycznych na potrzeby przeprowadzania zajęć w ramach Projektu,
i) promocja Projektu wśród uczniów i lokalnej społeczności, w oparciu o materiały dostarczone przez Lidera Projektu,
j) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z prawem i założeniami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
- Katolickie Liceum i Gimnazjum Księży Pallotynów,
- Szkoły –Toruń. Artur Wojciechowski.
Stronami Umowy Współpracy na rzecz realizacji projektu „Wyrównywanie szans edukacyjnych w powiecie chełmińskim - II” są więc:
1. Powiat Chełmiński – jako Lider Projektu
oraz Partnerzy:
2. Gmina Chełmno,
3. Gmina Miasto Chełmno,
4. Gmina Kijewo Królewskie,
5. Gmina Lisewo,
6. Gmina Papowo Biskupie,
7. Gmina Stolno,
8. Gmina Unisław,
9. Katolickie Liceum i Gimnazjum Księży Pallotynów,
10. Szkoły –Toruń. Artur Wojciechowski.
Zakres zadań Lidera Projektu obejmuje:
a) zlecenie przygotowania wniosku o dofinansowanie w imieniu wszystkich Partnerów, co stanowiło będzie koszt niekwalifikowalny,
b) złożenie wniosku o dofinansowanie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, w odpowiedzi na ogłoszony konkurs,
c) podpisanie umowy o dofinansowanie projektu,
d) wyznaczenie zespołu projektowego, w tym kierownika Projektu,
e) organizacje procesu konsultacji i uzgodnień dotyczących szczegółów Projektu,
f) podpisanie Umowy o dofinansowanie projektu,
g) zapewnienie udziału Partnerów w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań, na zasadach określonych w niniejszej Umowie,
h) dysponowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację projektu, zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy,
i) nadzór nad realizacją Projektu,
j) promocję Projektu,
k) obsługę finansową Projektu oraz utrzymanie wyodrębnionego rachunku bankowego, na którym realizowane będą wszelkie przepływy finansowe w ramach Projektu,
l) archiwizację dokumentów.
Zakres zadań Partnerów obejmuje:
a) wyznaczenie pracownika – koordynatora, który będzie odpowiedzialny za kluczowe decyzje organizacyjne, organizację form wsparcia, rekrutację beneficjentów ostatecznych Projektu, nadzór nad prawidłową realizacją Projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem i budżetem, monitoring i analizę wskaźników osiągnięcia rezultatów, sprawozdawczość merytoryczną Projektu w zakresie realizowanym przez poszczególnych Partnerów. Przygotowanie i przedłożenie w wyznaczonych terminach wszelkich niezbędnych do opracowania i złożenia wniosku o dofinansowanie dokumentów i danych,
b) przyjęcie regulaminów przyznawania wsparcia określających zasady udziału beneficjentów ostatecznych w Projekcie,
c) przygotowanie niezbędnej dokumentacji oraz przeprowadzenie na jej podstawie naboru wniosków, ich rozpatrzenie, wyłonienie beneficjentów ostatecznych,
d) udostępnienie całej dokumentacji związanej z realizacją Projektu upoważnionym organom kontrolnym,
e) zatrudnienie personelu Projektu (zawarcie odpowiednich umów cywilnoprawnych w celu realizacji zadań Projektu),
f) wydatkowanie przekazanych przez Lidera Projektu środków zgodnie z założeniami Projektu, ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości i ustawą prawo zamówień publicznych oraz rozliczenie się z rozdysponowania tych środków z Liderem, na podstawie umowy dwustronnej, która zostanie podpisana między Liderem Projektu a poszczególnymi Partnerami po otrzymaniu dofinansowania,
g) przygotowanie i przedkładanie dokumentów niezbędnych do realizacji i rozliczania Projektu,
h) udostępnienie sal dydaktycznych na potrzeby przeprowadzania zajęć w ramach Projektu,
i) promocja Projektu wśród uczniów i lokalnej społeczności, w oparciu o materiały dostarczone przez Lidera Projektu,
j) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z prawem i założeniami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zarząd Powiatu
w Chełmnie
w Chełmnie
metryczka
Wytworzył: Joanna Tołyż (9 czerwca 2010)
Opublikował: Dariusz Banach (9 czerwca 2010, 15:04:21)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1254