Strona główna > Aktualności |
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: „Rozbudowa drogi gminnej nr 060229 C Wabcz-Obory”22.09.2017
Obwieszczenie o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: „Rozbudowa drogi gminnej nr 060229 C Wabcz-Obory”
22.09.2017Chełmno, dnia 22-09-2017r.
Starosta Chełmiński
ul. Harcerska 1
86-200 Chełmno
AABŚ.A.6740.2.3.2017.AB
OBWIESZCZENIE
STAROSTY CHEŁMIŃSKIEGO
STAROSTY CHEŁMIŃSKIEGO
o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Na podstawie art. 11f, ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 1496) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz.1257) Starosta Chełmiński zawiadamia, że wydał na rzecz Wójta Gminy Stolno decyzję nr 4/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:
„Rozbudowa drogi gminnej nr 060229 C Wabcz-Obory”.
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej jest również decyzją zatwierdzającą projekt podziału nieruchomości na potrzeby inwestycji.
W/w decyzja zawiera oznaczenie nieruchomości według katastru nieruchomości, na których realizowana będzie inwestycja, oraz nieruchomości, które z mocy prawa stają się własnością Gminy Stolno. Odszkodowania za przejęte nieruchomości ustalone zostaną przez Starostę Chełmińskiego w odrębnych decyzjach.
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanowi podstawę do dokonania wpisów w księdze wieczystej i w katastrze nieruchomości.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią wyżej wymienionej decyzji w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska Starostwa Powiatowego w Chełmnie, przy ul. Harcerskiej 1 (pokój nr 16 lub 6), w godzinach pracy Urzędu (poniedziałki, środy, czwartki – w godz. 7:30 do 15:30, wtorki – w godz. 7:30 do 16:30, piątki - w godz. 7:30 do 14 30).
Od decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego, za pośrednictwem Starosty Chełmińskiego w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji lub zawiadomienia o wydaniu decyzji. Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, tj. od dnia 22 września 2017r.
Zawiadomienie w drodze obwieszczenia zostaje podane do publicznej wiadomości: w urzędzie Gminy Stolno, w Starostwie Powiatowym w Chełmnie, Biuletynie Informacji Publicznej w/w urzędów oraz w prasie lokalnej.
z up. Starosty
Arkadiusz Beska
Naczelnik
Wydziału Administracji
Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska
Arkadiusz Beska
Naczelnik
Wydziału Administracji
Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska
metryczka
Wytworzył: Arkadiusz Beska (22 września 2017)
Opublikował: Dariusz Banach (22 września 2017, 12:32:31)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 175