OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY SKŁADNIKÓW RZECZOWYCH MAJĄTKU RUCHOMEGO22.01.2018

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY SKŁADNIKÓW RZECZOWYCH MAJĄTKU RUCHOMEGO

22.01.2018


Chełmno, dnia 22.01.2018 r.
 
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
na sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego

 
Powiat Chełmiński, z siedzibą 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1 zaprasza do złożenia oferty w przetargu publicznym, dotyczącym zbycia następujących składników rzeczowych majątku ruchomego, znajdujących się w użytkowaniu Powiatowego Zarządu Dróg:
1) ciągnika rolniczego ZETOR 12145, rok produkcji – 1986, nr rejestracyjny – CCH 51EA, zapisanego w zestawieniu ewidencyjnym środków trwałych pod numerem VII-746-02
2) samochodu osobowego marki FIAT Seicento, rok produkcji 2003, nr rejestracyjny –        CCH S560, zapisanego w zestawieniu ewidencyjnym środków trwałych po numerem VII-741-05,
 
Prowadzącym przetarg publiczny jest:
Powiatowy Zarząd Dróg, z siedzibą 86-200 Chełmno, ul. Łunawska 9.
Sprzedawcą jest:
Powiat Chełmiński, z siedzibą 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1.

 
1. Parametry techniczne składników rzeczowych majątku ruchomego przeznaczonych do zbycia:
1) Ciągnik rolniczy ZETOR 12145, nr rejestracyjny – CCH 51EA
rok produkcji: 1986, rodzaj paliwa: olej napędowy, pojemność silnika: 6842 cm3, moc silnika:
85 kW, liczba miejsc w kabinie: 1, aktualne ubezpieczenie: OC, NNW do 11.04.2018 r.,
aktualny przegląd: do 13.07.2018 r., wyposażenie: ładowacz czołowy TUR.
2) Fiat Seicento, nr rejestracyjny – CCH S560
rok produkcji: 2003, rodzaj silnika: benzynowy, pojemność silnika: 1108 cm3, moc silnika:
40 kW, liczba miejsc: 5, liczba drzwi: 3, stan licznika: 322 350 km, aktualne ubezpieczenie,
wyposażenie: hak, radio, immobilizer.
2. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu, a także termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca.
1) Oferty w przetargu należy składać do dnia 6.02.2018 r. do godz. 10:00 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, przy ul. Łunawskiej 9 (sekretariat).
2) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 6.02.2018 r. o godz. 10:15 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, przy ul. Łunawskiej 9.
3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
3. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta.
1) Oferta należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
2) Zaleca się, aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”.
3) Oferta złożona po wyznaczonym terminie składania ofert, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium zostanie odrzucona. Odrzucenie oferty nastąpi również, gdy oferta nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt 6, lub gdy dane te są niekompletne, nieczytelne lub budzą wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
4) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
5) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Przetarg publiczny – sprzedaż składników rzeczowych majątku ruchomego”. Nie otwierać do dnia 6.02.2018 r. do godz. 10:15.
6) Oferta powinna zawierać:
- imię i nazwisko, adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta,
- oferowaną cenę i warunki jej zapłaty,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.
4. Miejsce i termin oglądania zbywanych składników rzeczowych majątku ruchomego.
Składniki rzeczowe majątku ruchomego, przewidziane do sprzedaży można oglądać na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie przy ul. Łunawskiej 9, od dnia ogłoszenia przetargu do dnia 6.02.2018 r. (od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00).
5. Ceny wywoławcze sprzedawanych składników rzeczowych majątku ruchomego.
Wysokość cen wywoławczych ustalono, na podstawie szacunkowej wartości rynkowej zbywanych składników rzeczowych majątku ruchomego, z uwzględnieniem ich stanu technicznego i stopnia zużycia oraz popytu na nie, na kwoty:
- 30 000,00 zł dla ciągnika rolniczego ZETOR 12145,
-   1 000,00 zł dla samochodu osobowego Fiat Seicento.
Podana w formularzu ofertowym proponowana cena nabycia danego składnika rzeczowego majątku ruchomego nie może być niższa od podanych cen wywoławczych poszczególnych składników.
6. Informacje na temat wadium.
1) Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium, w wysokości 10% ceny wywoławczej sprzedawanego składnika rzeczowego majątku ruchomego, tj. w kwocie:
- 3 000,00 zł dla ciągnika rolniczego ZETOR 12145,
-    100,00 zł dla samochodu osobowego Fiat Seicento.
2) Wadium należy wpłacać w gotówce, w kasie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, przy        ul. Harcerskiej 1 lub przelewem na rachunek prowadzony w Banku Spółdzielczym w Brodnicy nr 43 9484 1163 2726 0753 0764 0012, najpóźniej do godziny 9:45 w dniu 6.02.2018 r. (w przypadku wpłaty wadium przelewem, jako termin złożenia wadium liczy się czas jego wpływu na podany rachunek).
3) Wpłacając wadium należy określić, jakiego składnika/składników rzeczowego majątku ruchomego ono dotyczy.
4) Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone, zostanie zwrócone w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty.
5) Wadium złożone przez nabywcę/nabywców poszczególnych składników rzeczowych majątku ruchomego zostanie zaliczone na poczet ceny.
6) Wadium nie podlega zwrotowi, w przypadku gdy oferent, który wygrał przetarg dla danego składnika, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
7. Inne istotne warunki przetargu: 
1) Nabywca/nabywcy poszczególnych składników rzeczowych majątku ruchomego zobowiązany jest/zobowiązani są zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
2) Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia.
3) W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę za nabycie poszczególnych składników, przetarg kontynuowany będzie w formie aukcji miedzy tymi oferentami. Oferenci, którzy złożyli równorzędne oferty, zostaną zawiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia aukcji.
4) Organizator przetargu zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.
5) Zawarcie umowy/umów sprzedaży nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otwarcia ofert.
8. Osoby do kontaktu:
1) Zbigniew Radecki, tel. 56 686 48 53, e-mail: pzd@powiat-chelmno.pl
2) Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53, e-mail: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
9. Załączniki do ogłoszenia:
1) druk „Formularz ofertowy”, POBIERZ (29kB) word
2) projekt umowy, POBIERZ (141kB) pdf
3) dokumentacja fotograficzna zbywanych składników. POBIERZ-ZETOR (907kB) pdf , POBIERZ-FIAT (763kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Krzysztof Żukowski (22 stycznia 2018)
Opublikował: Krzysztof Żukowski (22 stycznia 2018, 12:36:36)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 422